Casa Ciprian

Vă prezint în acest articol o casă readusă la viaţă datorită entuziasmului şi dragostei pentru stilul neoromânesc a unui tânăr. Casa se află în Galaţi, într-o zonă centrală, pe o străduţă liniştită. Când clientul a cumpărat această casă, a început să caute modalitatea de a o renova şi a-i reda strălucirea de altădată. După foarte multe căutări a ajuns la CoArtCo ce produc profile decorative din polistiren, iar aceştia întelegând cerinţele clientului, l-au îndrumat către mine pentru a-i face un design complet de faţade. Îndrumarea a fost foarte benefică deoarece eu ca arhitect m-am ocupat nu doar de profilele desorative (ancadramente, solbancuri, brâuri, cornişe, etc), ci am facut design şi pentru ferestre, uşi, terasa închisă de lemn ş.a., armonizând întregul ansamblu. Sunt multe aspecte care mi-au reuşit în acest design, dar cel mai mult sunt încântat de al doilea turn pe care l-am evidenţiat, schimbând în acest fel aspectul casei şi înnobilându-o.

Casa Ciprian

Casa Ciprian

citeşte mai departe…

Despre arh Adrian Paun

Arhitect
Acest articol a fost publicat în Case Frumoase, Case Frumoase în Construcţie, Proiect casa, Stil Brâncovenesc, Stil Neoromanesc, Stil Romanesc și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu