Pensiunea Ileana

Vă prezint în continuare un proiect de pensiune ceva mai mică, rezultat din transformarea Casei Ileana pe care am publicat-o în cadrul revistei Casa de Vacanță în numărul din decembrie 2014. Găsiți acel proiect publicat pe site-ul meu, www.case-frumoase.ro

Casa Ileana este împărțită pe parter și mansardă, având inițial un dormitor la parter si alte două dormitoare și o baie la mansardă. În cadrul noului proiect de pensiune am căutat să  păstrez dimensiunile casei inițiale și să acomodez la mansardă  patru dormitoare cu băi dedicate, rezultând în acest fel o pensiune cu cinci unități de cazare.

Pentru sporirea comfortului și din anumite rațiuni tehnice am plasat în exteriorul casei, în dreapta, o cameră tehnică și o depozitare/cămară destul de generoasă.

De asemenea am mărit zona de terase, acoperite și neacoperite, prevăzând un acces suplimentar către terasa din spatele casei, unde am prevăzut și o bucătărie de vară cu grătar, plită și toate cele necesare.

Deși la exterior pensiunea arată aproape identic cu originalul, la interior funcțiunile și poziția lor au fost regândite complet, astfel încât să acomodez tot ceea ce era necesar pentru o astfel de pensiune, să nu o mărim nejustificat și să obținem o clădire frumoasă și cochetă care să atragă clienți prin prezența și farmecul său.

Pensiunea Ileana

citeste mai departe…

Despre arh Adrian Paun

Arhitect
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu